Van de Velde

u bent hier

NL » Referenties » Lasnaden verwijderen op 402 meter met lange afstand freesrobot
Lasnaden verwijderen op 402 meter met lange afstand freesrobot

Lasnaden verwijderen op 402 meter met lange afstand freesrobot

01 Aug 2017

Steeds verder!
Klanten en hun toepassingen zijn onze inspiratiebron om grenzen te verleggen. Bestaande apparatuur updaten aan actuele situaties, verschillende toepassingen bij elkaar brengen en vooral steeds verder gaan! De recentste uitbreiding in onze freesrobots, vooral qua bereik in afstand is dan ook op zijn minst merkwaardig te noemen.

Van de Velde heeft ook voor deze ontwikkeling, diverse leveranciers samengebracht om hun technieken te integreren. Het resultaat, een kleine freesrobot inzetbaar voor een leidingdiameter van 130 – 300mm en haar grote broer voor diameters van 200 tot 800mm, beiden voorzien van een camera ter begeleiding van de freeswerken. (zie nieuws)

Uniek aan deze freesrobots?
Van de Velde maakt, als enige in de Benelux, freestechnieken mogelijk tot op een afstand van 500 meter van de inspectieput, een ware doorbraak in de leiding freestechnieken!

Project Damme
De grote robot bewijst zijn krachtige performance door het West-Vlaamse infra project tot een goed einde te brengen. Het wegfrezen van lasnaden en obstakels in een leiding met diameter 280mm op maar liefst 402 meter afstand van het toegangsput blijkt voor onze F170 kinderspel.



Van de Velde
Pipe Inspections & Solutions
Paaiestraat, 5
B-2500 Lier
Tel. +32 (0)3 488 37 40
Fax +32 (0)3 488 37 69
info@vandevelde-inspections.be
www.vandevelde-inspections.be

Laatste nieuws

Fijne bubbeldagen!
Fijne bubbeldagen!

We kenden met z'n allen zeer turbulente tijden in 2020. Vandaag staan we aan de vooravond van een nieuw jaar met nieuwe kansen...

 

 

Lees meer

Ook tijdens de zomerperiode staan wij voor u klaar!
Ook tijdens de zomerperiode staan wij voor u klaar!

De heropstart van onze activiteiten na de Corona lockdown was voor vele van onze klanten een hele opluchting.

Talrijke problemen en zorgen konden tijdens deze uitdagende periode niet aangepakt worden en wij zijn dan ook erg verheugd dat we sinds 4 mei onze klanten weer met raad en daad mogen bijstaan.

Lees meer