Van de Velde

u bent hier

NL » EXTRA » Veelgestelde vragen Freestechnieken

Veelgestelde vragen ivm. freestechnieken

  • Vanaf welke diameter kan er gefreesd worden?
    Robotgestuurd kan dit vanaf een diameter 85mm. Indien de leiding kleiner is maken we gebruik van andere freestools of onze Ultra Hoge Druk unit.
  • Hoe lang duurt het om beton te verwijderen?
    Beton is meestal samengesteld uit meerdere substanties en is zeer duurzaam. De duurtijd voor het wegfrezen van beton is sterk afhankelijk van de densiteit en de hoeveelheid, alsook van de toegankelijkheid en het verloop van de leiding. Om een inschatting te maken doet Van de Velde eerst een testdag om voeling te krijgen met de materie. Op basis hiervan wordt een vermoedelijke tijdsduur meegedeeld.
  • Welke garantie dat obstakels verwijderd geraken?
    Onze freesrobots en tools zijn volhardend en hebben een sterk uithoudingsvermogen. Het moto van Van de Velde is 'never to much, never to hard'. Het doel van onze operators is om obstakels kost wat kost te verwijderen, de vraag is enkel in welke tijdspanne dit haalbaar is.
  • Blijft de leiding gespaard na freeswerken?
    Afhankelijk van het soort drager kan de leiding gespaard blijven door zeer gecontroleerd te werk te gaan. Indien het weg te frezen materiaal harder is dan de drager, bestaat de kans dat de leiding beschadigd geraakt. Deze kunnen achteraf gerenoveerd worden door middel van onze renovatietechnieken.

Van de Velde
Pipe Inspections & Solutions
Paaiestraat, 5
B-2500 Lier
Tel. +32 (0)3 488 37 40
Fax +32 (0)3 488 37 69
info@vandevelde-inspections.be
www.vandevelde-inspections.be

Laatste nieuws

Pers: Ondergrondse innovatie
Pers: Ondergrondse innovatie

Camera-inspectie, totaalpakket, innovatie...
Van de Velde levert alle mogelijke diensten om een leidingnetwerk in topconditie te brengen en te houden.

Lees meer

Pers: Robotgestuurd cleanen is de toekomst
Pers: Robotgestuurd cleanen is de toekomst

In the field ...
Onze No Men Entry Cleaning Robot en zijn ROV broertje in actie!
Dit werd ook opgemerkt door de redactie van MAINTENANCE Magazine.

Lees meer